Změna bankovního účtu

31.08.2018
Při nedávných změnách v systému Raiffeisenbank, při kterým došlo k znefunkčnění našeho systému pro párování plateb, jsme byli bohužel nuceni přejít s účty k jiné bance.
Raiffeisenbank bez náhrady zrušila u některých typů účtů možnost exportu ve formátech, které je možné automaticky zpracovávat. Bohužel o této dost podstatné změně nedala nijak dopředu vědět, oznámila pouze "převedení účtů pod nový systém" s tím, že funkcionalita všech stávajících služeb bude dál zajištěna. Bohužel funkcionalita zajištěna nebyla, zjistili jsme to až ve chvíli, kdy někteří klienti hlásili blokace kvůli neuhrazení plateb. Po asi týdnu neustálého telefonování, urgování požadavků, a zjišťování možných variant, nebylo bohužel dosaženo námi akceptovatelného řešení. Pokud se budeme z naší strany nuceni (ne poprvé) přizpůsobit, kde je jistota, že se v budoucnu objeví další změna, pak bychom byli ve stejné situaci jako nyní.
Z tohoto důvodu jsme zajistili účty u Fiobanky, tato nabízí námi požadované standarty již od doby jejího založení.
Momentálně jsou z našeho servisního telefonního čísla (608 878 133) rozesílány nové čísla účtů, prosíme klienty aby číslo účtu co možná nejdříve upravili na svých převodech. Čísla účtu jsou rozdílná, proto prosíme aby jste nesdělovali svoje číslo účtu případným dalším klientům ve Vašem okolí.
Věnujte proto prosím zvýšenou pozornost při volbě nového účtu. Variabilní symbol se nemění, při změně nezapomeňte tento symbol nastavit.
 
Klienty kteří posílali platby na účet 2905456001/5500 prosíme, aby nyní zasílali nově na účet 2901441320/2010.
 
Klienty používající dříve účet 2514463036/5500 prosíme, aby nadále zasílali platby na 2601441310/2010
 
V případě nejasnosní nás raději před změnou kontaktujte na telefonním čísle 608830240, případně na emailu info@m-wifi.com.
Děkujeme za pochopení,
servis M-wifi internet s.r.o.

Aktuality

31.08.2018
Při nedávných změnách v systému Raiffeisenbank, při kterým došlo k znefunkčnění našeho systému pro párování plateb, jsme byli bohužel nuceni přejít s účty k jiné bance.
08.05.2018
Dnes, približně od 1 hodiny ranní byl vyřešen problém s vypadáváním, a případným zpomalováním připojení.
04.05.2018
Od dnešních 9 hodin evidujeme ze strany našeho dodavatele připojení krátkodoné výpadky konektivity.
Napište nám
Jméno a přijmení
Váš email
Vaše zpráva
.ok